مطالب پیشنهادی از سراسر وب

»

داخلی      خبر      ورزش
توصيه مطلب
 
 
۰
اگر مظلومی به استقلال بیاید حتما بر می‌گردم
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۶
مرجع : بانک ورزش
امین اسماعیلی دروازه‌بان سابق سایپا، استقلال و تیم ملی امید است که اکنون در گرجستان فوتبال خود را ادامه می دهد. او از رابطه بازی در فوتبال ایران شاکی است و فکر می‌کند دراین شرایط به خیلی ها ظلم می شود.
به گزارش افکارنیوز، مصاحبه اختصاصی او را  بخوانید.


چند سال دارید و وضعیت حرفه ای‌تان به چه صورت است؟

متولد سال ۶۷ هستم و حدود ده سال است فوتبال باشگاهی بازی می کنم. در رده نوجوانان و امید در تیم نوجوانان استقلال شاهین بازی کرده ام و در رده امید در سایپا هم عضویت داشته ام و در رده بزرسالان در زمان مربیگری صمد مرفاوی در استقلال بازی می کردم و دروازه بان سوم استقلال بودم. در حال حاضر هم در لیگ گرجستان در تیم اف.سی کولخی به فعالیت مشغولم که تیم دهم لیگ گرجستان است.

چرا گرجستان را برای ادامه فوتبال انتخاب کردید و در ایران نماندید؟

شرایط به گونه ای رقم خورد حس کردم راه پیشرفت در خارج از کشور بهتر فراهم است و احساس کردم اگر یک دوره در اروپا بازی کنم در آینده در ایران هم جایگاه بهتری پیدا خواهم کرد. با رفتن صمد مرفاوی احساس کردم جای برای من در استقلال نیست و اگر قرار است همیشه دروازه بان سوم بمانم و از روی سکو بازی ها را دنبال کنم بهتر است شانسم را جای دیگری امتحان کنم و بتوانم در آینده حداقل گلر دوم استقلال باشم. به امید خدا اگر سال دیگر پرویز خان (مظلومی) به تیم بیایند حتما برخواهم گشت. پیش از این در فیلیپین هم بازی کرده ام اما سطح فوتبال گرجستان بسیار بالاتر است و لیگ خوبی دارد. تیم ملی آن هم از تیم ملی ایران قوی تر است چند وقت پیش با آلمان هم بازی داشتند که دو هیچ باختند اما خب می دانید به هر صورت آلمان در کجای فوتبال دنیا قرار دارد.


هم دوره ای هایتان چه کسانی بودند؟

در تیم ملی جوانان با علیرضا حقیقی و محسن فروزان و کمال کامیابی نیا کیانی و خیلی های دیگر همبازی بودم که اکنون هرکدام در فوتبال موفق هستند.

در حال حاضر به چه کاری مشغول هستید؟

در گیرودار انجام کارهای اقامت خود هستم، البته از روسیه هم پیشنهاداتی دارم که روی آن هم فکر می کنم و تمایل دارم که بروم چون فکر می کنم برای جام جهانی هم در روسیه بهتر دیده خواهم شد. هدفم این است که برای جام جهانی ۲۰۱۸ حداقل جزو سه دروازه بان باشم و تمام تلاشم را می کنم. در بوندسلیگای دو و آذربایجان و ترکیه هم پیشنهاداتی دارم. ولی فکر می کنم در حال حاضر بهترین پیشنهاد از روسیه است.

شاهد بوده اید کسی از رابطه با این افراد آسیب ببیند؟

خیلی ها. به چشم دیده‌ام که پول داده اند و هزینه کرده اند و همه امید هایشان برباد رفته. تا حالا کسی را ندیده ام که از طریق این افراد که همه هم آن هارا می شناسند نتیجه گرفته باشد اما نتیجه نگرفتن خیلی هارا دیده ام. پول بچه ها را می گیرند و دیگر جواب تلفن‌شان را نمی دهند.خیلی ها هم هستند که ایجنت رسمی هستند و درست کار می کنند اما این افراد هم معروف شده اند و چون با افراد بزرگ هم نشست و برخاست دارند عده ای به آنها اعتماد می کنند.

از ایران هم پیشنهاد داشته اید؟

در ایران هم پیشنهاداتی داشته ام البته اولویتم با استقلال است. از چند تیم شهرستانی در ایران پیشنهادی شده. مشکل ایران این است که رابطه بازی در ان بیداد می کند. خیلی ها با عدم شایستگی در تیم ها بازی می کنند و یقین بدانید خیلی از کسانی که در سراسر دنیا پخش شده اند یا از گود بیرون مانده اند و فرصتی نصیبشان نشده اگر در ایران بودند و مجال بازی پیدا می کردند الان از خیلی ها بهتر می توانستند ظاهر شوند. الان هم من از شرایطم ناراضی نیستم. از مبین درخشان مدیر برنامه ها تشکر می کنم که این راه را برای من هموار کرد. همچنین از سیدمهدی رحمتی و پدر و مادرم و برادرم امیر هم که مربی رده های پایه است تشکر می کنم.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده